آموزش ها و ترفندهای اینستاگرام

آموزش ها و ترفندهای اینستاگرام (افزایش ممبر و فالو)

  • ۰
  • ۰

 بالا بسیار مهم است. دانستن اینکه تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام چیست و روی چه پلتفرم هایی اعمال می شود می تواند به شما در استفاده از آنها کمک زیادی کند. حتما تا به حال تبلیغات زیادی در اینستاگرام دیده اید. تبلیغات پاپ آپ در اینستاگرام کاملاً با تبلیغات داخل اینستاگرام متفاوت است.

اینستاگرام خود بستر بسیار مناسبی برای تبلیغات است. با این حال، این روزها اینستاگرام آنقدر پیشرفت کرده است که تبلیغات در صفحات آن در پلتفرم های دیگر نیز پخش می شود. حتماً از وب سایت یا اپلیکیشنی بازدید کرده اید و با تبلیغ اینستاگرام مواجه شده اید. این تبلیغات در واقع تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام هستند. تبلیغات پاپ آپ معمولا در پلتفرم هایی قرار می گیرند که مخاطبان زیادی دارند. تبلیغات پاپ آپ یکی از تبلیغاتی است که مخاطبان زیادی را به صفحات اینستاگرام جذب می کند.

برای آشنایی هر چه بیشتر با تبلیغات پاپ اپ تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.


روش پاپ آپ به این صورت است که صفحه شما را به تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام نشان می دهیم. نکات بالا تاثیر زیادی در جذب فالوورهای هدفمند برای صفحه شما دارد و با تبلیغات پاپ آپ شما این فالوورها را در صورت جذب مخاطبان خود بدست خواهید آورد.
با توجه به اینکه تبلیغات پاپ آپ باعث افزایش دسترسی، برداشت ها، لایک ها، نظرات و ذخیره های پست های شما می شود، می توانید نمایان بودن پست های خود را در اکسپلورر اینستاگرام مشاهده کنید. بنابراین، تبلیغات پاپ آپ، تبلیغات هدفمند برای صفحه شما هستند، که منجر به فالوورهای بیشتر، بازدید مستقیم، لایک، نظرات، نمایش پروفایل، نظرات و پست های غنی می شود.

نمایش در اکسپلور با تبلیغات پاپ اپ

با توجه به تعداد بالای بازدیدکنندگانی که از طریق تبلیغات پاپ آپ به صفحه شما می آیند، مطمئناً پست های شما بازدید، لایک و کامنت های زیادی خواهد داشت.
با در نظر گرفتن افزایش آمار، دسترسی، برداشت ها، لایک ها، نظرات و ذخیره پست های شما، قطعا رتبه پست های شما در هشتگ ها بهبود می یابد و با گذشت زمان پست های خود را در اینستاگرام اکسپلورر خواهید دید.

آیا تبلیغات پاپ اپ برای یک شهر، استان یا صنف خاص هستند؟

دنبال کننده های شهر یا منطقه هدفمند با روش پاپ آپ اینستاگرام جذب نمی شوند. این رویکرد مشابه تبلیغات در شبکه های تلویزیونی سراسری است. وقتی در رادیو و تلویزیون سفارش تبلیغات می دهید، مثلاً کانال تلویزیونی 3، کل کشور و همه مشاغل شما ظاهر می شوند. میلیون ها تبلیغ برای استان یا شهر یا صنف خاصی تنظیم نشده است. بنابراین تبلیغ شما برای کل مردم ایران دیده خواهد شد. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محلی یا شهری یا منطقه ای نیست، حتی یک کشور نیست، بلکه جهانی است. تمام دنیا می توانند شما را ببینند. پس با هیچ روش تبلیغاتی در اینستاگرام به خصوص روش پاپ آپ اینستاگرام خود را مجبور به جذب فالوورهای محلی نکنید.

چه کسانی می توانند از تبلیغات پاپ آپ استفاده کنند؟

صفحات فروشگاهی که به فکر افزایش فروش محصولات خود هستند
صفحات آموزشگاه ها که می خواهند دانشجویان جدید را ثبت نام کنند
هر کسی که به بهبود پیج خود فکر می کند
همه افرادی که می خواهند برند شخصی بسازند
همه افرادی که به طور مستمر تولید محتوا انجام می دهند

به چه سایتی برای تبلیغات پاپ اپ مراجعه کنیم؟

شما می توانید به سایت نمادین و تبلیغات پاپ اپ برای انجام این نوع تبلیغات پربازده مراجعه نمایید

  • ۰۱/۰۶/۰۱
  • صحرا احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی