آموزش ها و ترفندهای اینستاگرام

آموزش ها و ترفندهای اینستاگرام (افزایش ممبر و فالو)

  • ۰
  • ۰

آیا سی و هفت راه برای افزایش فالوور اینستاگرام خود می دانید که می تواند شما را موفق کند؟ امکان ندارد کاربر اینستاگرام باشید، اما از اهمیت افزایش ریسک این شبکه اجتماعی اطلاع کافی ندارید. شرکت های زیادی در سال های اخیر در اینستاگرام توسعه و توسعه یافته اند. اگرچه وبلاگ های زیادی در این زمینه محبوب شده اند و درآمد زیادی به دست آورده اند. اما آیا امکان ایجاد یک صفحه اینستاگرام و رویدادهای رایج وجود دارد؟
اینستاگرام الزامات زیادی را برای رشد و توسعه وب سایت های تجاری تعیین کرده است. افزایش روزافزون طرفداران فعال صفحه تجاری اینستاگرام یکی از عوامل کلیدی در این الزامات است. شبکه های اجتماعی این روزها بر پایه تعامل و حفاظت بنا شده اند. در مورد اینستاگرام هم همینطور است. اما سوال کلیدی این است که چگونه تعداد فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم و چگونه صفحه اینستاگرام را حفظ کنیم، در ادامه می خواهیم با 20 روش  جادویی افزایش تعداد فالوور اینستاگرام را ادامه دهیم. 

افرادی هستند که هنگام کار در اینستاگرام از فعالیت ها و اهداف خود دست می کشند زیرا افزایش فالوور سخت است. با این حال افزایش تعداد فالوور اینستاگرام کار چندان سختی نیست و کافی است به طور مرتب موارد زیر را در صفحه خود انجام دهید، بنابراین این کار را به این صورت انجام می دهیم:


1. بیوگرافی اینستاگرام خود را بهینه کنید
اولین مقاله در پروفایل اینستاگرام خوید، می توانید خلاصه ای از برند خود را به آن اضافه کنید. اما چه راه بهتری برای استفاده از این بیوگرافی برای افزایش فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ در نهایت می توانید 150 کاراکتر به Bio Instagram اضافه کنید. توصیه می کنیم از کلمات کلیدی صفحه خود برای بهبود رزومه و افزودن فالوور استفاده کنید. همچنین فراموش نکنید که تعداد کمی هشتگ فعال در کنار این جملات قرار دهید، چه بهتر که هشتگ خود را در بیو داشته باشید.

 

توجه: توجه کنید سایت های خارجی برای افزایش فالوور اینستاگرام نیز وجود دارند اما هیچ وقت فالوورهای 100 درصد ایرانی به شما نمی دهند و در نتیجه برای شما فالوورهای همیشگی نخواهند داشت در مقابل سایت هایی مثل مای ممبر وجود دارند که فالوورهای کاملا ایرانی و رایگان و دائم به شما ارائه می دهند. 


2. طبق Insight مطالب را به موقع منتشر کنید
شما می توانید محتوایی را که ایجاد می کنید در اینستاگرام در هر زمان ارسال کنید. اما آیا مخاطبین شما همیشه آنلاین هستند و می توانند آنها را ببینند؟ البته که نه. اگر می خواهید از انتشار محتوا برای افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده کنید، توصیه می کنیم در زمانی که مخاطبین شما فعال هستند پست ها و استوری ها را منتشر کنید. در این صورت بیشترین بازخورد را از محتوا برای جذب بیننده خواهید گرفت. می توانید از Insights و ابزارهای دیگر برای تعیین ساعات فعالیت مخاطبین خود استفاده کنید.


3. به پست کردن در اینستاگرام ادامه دهید
برخی از صفحات آنقدر داستان فعال دارند که فراموش می کنند پست کنند. پیشنهاد می کنیم به طور مرتب در صفحه خود پست بگذارید. تعداد پیام های شما به نوع فعالیت، نوع محتوا نتعداد مخاطبین بستگی دارد. طبق تحقیقات، کسب و کارها در اینستاگرام به طور متوسط ​​4 پست در هفته در صفحه خود منتشر می کنند. پس نتیجه می گیریم که برنامه ریزی محتوا تاثیر زیادی در افزایش فالوورهای فعال و واقعی اینستاگرام دارد.


4. استفاده از الگوریتم اینستاگرامداد
اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است و الگوریتم های هوشمند آن مدام در حال تغییر و به روز رسانی هستند. برای افزایش فالوور اینستاگرام و موفقیت در هر بخش دیگری از سایت اینستاگرام، باید بدانید که الگوریتم چگونه کار می کند. اینستاگرام در الگوریتم خود فاکتورهای موقعیت صفحات را تغییر می دهد. به عنوان مثال در الگوریتم جدید خود به پیام هایی که برای کاربران جدید است و پیام هایی که توجه مخاطب را به خود جلب می کند بیشتر توجه می کند. وقتی بتوانید الگوریتم های اینستاگرام مورد علاقه خود را دنبال کنید، اینستاگرام عملکرد شما را بهبود می بخشد و شما را به روش های بسیار دیگری معرفی می کند. این باعث افزایش تعداد فالوورهای صفحه شما می شود.


5. خلاقیت در استفاده از مطالب متنوع
برخی از صفحات محتوای خود را در قالب استوری و پست تبلیغ می کنند. اما وقتی هیچ نوآوری در این نشریه وجود ندارد، ممکن است تاثیر زیادی بر رشد فالوورهای اینستاگرام شما نداشته باشد یا تاثیر منفی داشته باشد. همانطور که می دانید اینستاگرام یک شبکه اجتماعی فوری است و زمانی که مخاطبان محتوای شما را دوست داشته باشند، فالوورهای اینستاگرام افزایش می یابد. برای این منظور باید سعی کنید از هر نوع محتوایی در صفحه استفاده کنید.

به عنوان مثال، علاوه بر صندلی های اسلاید خود، حتما از صندلی های IGTV و همچنین Reels استفاده کنید. توجه داشته باشید که اینستاگرام به دلیل رقابت با تیک تاک به Video Rails اهمیت زیادی می دهد.


6. همکاری با اینفلوئنسرهای فعال و شناخته شده
اینفلوئنسر در اینستاگرام کاربری است که فالوورهای زیادی دارد و در بین آن بینندگان نفوذ زیادی دارد. استفاده از روش هایی مانند تبلیغات موثر، تعامل با کارکنان و همکاری طبیعتا فالوورهای اینستاگرام شما را افزایش می دهد. اما حتما در مورد اینفلوئنسرها در زمینه فعالیت خود بپرسید.
در غیر این صورت، افزایش فالوور شما هدف قرار نخواهد گرفت. با این تبلیغ، کمپینی بر روی تبلیغ صفحه و فعالیت شما متمرکز شده است تا به دنبال کنندگان شما کمک کند آنچه را که برای محتوای شما می خواهند دریافت کنند.
در این مشارکت می توانید محتوا تولید کرده و به اینفلوئنسرها ارائه دهید. از آنجایی که اینفلوئنسرها مخاطبان زیادی دارند، این روش افزایش فالوور اینستاگرام برای شما بسیار موثر است.


7. لینک در اینستاگرام در سایر شبکه های اجتماعی
البته در شبکه های اجتماعی دیگر صفحاتی دارید که هر کدام مخاطبان زیادی دارند. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که مخاطبین را از سایر صفحات رسانه های اجتماعی خود به صفحه اینستاگرام خود تغییر دهید؟ در واقع، برای افزایش تعداد فالوورها مجبور نیستید خود را به اینستاگرام محدود کنید. صفحه اینستاگرام خود را با مخاطبین خود در سایر صفحات اجتماعی ملاقات کنید و از آنها بخواهید که شما را دنبال کنند.
همچنین اگر وب سایتی برای کسب و کار خود دارید، به شما توصیه می کنیم صفحه خود را با روش های مختلف در آن تبلیغ کنید. می توانید اعضای کانال تلگرام خود را به صفحه اینستاگرام خود اضافه کنید. این روش را می توان به عنوان یک روش تبلیغاتی رایگان برای افزایش فالوور در نظر گرفت.


8. نتایج صفحه اینستاگرام را آنالیز کنید
مطمئنا همه کاربران در زمان های مختلف فعالیت های مختلفی را در صفحه اینستاگرام خود انجام می دهند و انتظار نتیجه مثبت را دارند. بهترین راه برای تجزیه و تحلیل نتایج فعالیت، استفاده از اینستاگرام است. اینستاگرام اینسایت تحلیلی از فعالیت و میزان کاهش و افزایش فالوورهای اینستاگرام در بازه های زمانی مختلف را به شما نشان می دهد. با استفاده از این اطلاعات می توانید از دلایل کاهش و افزایش تعداد فالوورها، میزان فعالیت فالوورها و علاقه آنها به محتوای خود مطلع شوید. البته رسیدن به نتیجه دلخواه می تواند کمک زیادی به شما در بهبود روند افزایش تعداد فالوورها کند.


9. نام و تصاویر پروفایل اینستاگرام را بهبود بخشید
به طور کلی، بهینه سازی پروفایل اینستاگرام شما تاثیر زیادی بر سئو صفحه شما دارد. هر چه سایت شما سئو بهتری داشته باشد، بیشتر در نتایج جستجو ظاهر می شود. بنابراین، برای افزایش فالوور اینستاگرام با بهینه سازی پروفایل، ابتدا نام کاربری خود را بهینه کنید. می توانید محیط کار خود را در اینستاگرام جستجو کنید و نام آنها را بررسی کنید. نام های تجاری که در جستجو ظاهر می شوند واضح و جذاب هستند. از نام تجاری نزدیک به محل کار خود استفاده کنید. این می تواند تاثیر مثبتی بر افزایش فالوور اینستاگرام و سئو صفحات داشته باشد.


10. با یک توسعه دهنده محتوای اینستاگرام حرفه ای تماس بگیرید
فردی که در تولید محتوای ویدیویی تخصص دارد می تواند بهتر از یک محصول استاندارد محتوای اینستاگرام عمل کند. به همین دلیل، توصیه می کنیم که فردی را فقط برای تولید محتوا برای بهبود محتوای صفحه خود استخدام کنید. اگر تولید محتوا به خوبی پیش برود، اینستاگرام شما را از افزایش فالوور و سایر نکات در این فرآیند مطلع خواهد کرد.


11. با کیفیت و منحصر به فرد در عکاسی اینستاگرام
همانطور که می دانید اینستاگرام یک شبکه اجتماعی مبتنی بر محتوای ویدئویی است. اکنون توصیه می کنیم برای تولید محتوای حرفه ای عکس بگیرید. اگر توییت‌های نامناسبی را در توییتر ارسال کنید، ممکن است مورد توجه قرار نگیرد و مخاطبان شما اهمیتی ندهند.
با این حال، ارسال عکس های با کیفیت پایین در صفحه اینستاگرام شما می تواند به محتوای شما آسیب برساند و باعث آنفالو شود. شما می توانید با دوربین موبایل عکاسی کنید، اما از ترفندهای عکس برای ثبت تصاویر بصری یک صفحه استفاده کنید. داشتن عکس های جالب و منحصر به فرد تاثیر مستقیمی در افزایش فالوور اینستاگرام شما دارد.


12. هشتگ های پست اینستاگرام را به روز کنید
در کلاس های قبلی یاد گرفتید که استفاده از هشتگ برای طرفداران اینستاگرام چقدر موثر است. البته توجه داشته باشید که سایت شما باید هشتگ پست های قبلی را تغییر دهد. در واقع، مقالاتی که در ماه‌های اخیر منتشر شده‌اند، بیشترین بازدید را در مورد چگونگی ادامه این فرآیند از طریق هشتگ‌های تعبیه‌شده داخلی به دست می‌آورند. اما مهمتر از همه، یک هشتگ کپی هرگز ایده خوبی نیست.
در واقع با کم و زیاد شدن تعداد بازدیدکنندگان، هشتگ ها جایگزین می شوند. در نتیجه سعی کنید محبوب ترین و جایگزین هشتگ ها را بشناسید و از آنها در عنوان پست های قبلی خود استفاده کنید.


13. راهی برای افزایش فالوور اینستاگرام ترندز
هر موضوع و موضوعی که در اینستاگرام پرطرفدار باشد و مجددا در صفحات مختلف منتشر شود، ترند نامیده می شود. آیا می دانستید استفاده از شبکه های اجتماعی تاثیر مستقیمی بر افزایش فالوور اینستاگرام دارد؟ یکی از اقدامات قبلی اینستاگرام اضافه کردن موسیقی به ویدیوها بوده است. این محتوا همچنان در اینستاگرام وجود دارد و کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. هر چه امروز ترندهای اینستاگرام را بیشتر دنبال کنید، افراد بیشتری جذب صفحه اینستاگرام شما خواهند شد.


14. محتوای مورد علاقه مخاطبان خود را منتشر کنید
اگر در اینستاگرام تازه کار هستید و می خواهید به 1000 فالوور اول خود برسید، ارسال محتوایی که مخاطبان شما دوست دارند بسیار مهم است. در واقع برای افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام در ابتدای سفر، باید علایق مخاطبان خود را بشناسید. اما چگونه؟ برای این موضوع می توانید آمار پست های قبلی خود را بررسی کنید و تعداد لایک ها را ببینید. او نظرات را دریافت کرد.


15. از خدمات تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنید
تبلیغات را می توان مطمئن ترین و بهترین راه برای افزایش فالوور اینستاگرام شما دانست. این روزها افزایش فالوور در اینستاگرام بسیار مهم است و راه های زیادی برای تبلیغ آنها وجود دارد. مطمئن شوید که نکات برجسته فعالیت و کسب و کار شما همراه با تبلیغاتی که برای صفحه شما بهینه شده اند برجسته شده باشند. همچنین مطمئن شوید که از محتوای تبلیغاتی عالی استفاده می کنید. در این صورت می توانید بیشترین فالوور را جذب کناید.


16. مسابقات اینستاگرامی ایجاد کنید
یکی دیگر از راه های افزایش فالوور اینستاگرام استفاده از روش مسابقه اینستاگرامی است. به این ترتیب مسابقات برگزار می شود و جوایزی اهدا می شود. به عنوان مثال، شما مسابقه ای را برای اشتراک گذاری مقالات و داستان ها برگزار می کنید. در این مسابقه از بینندگان دعوت می شود تا به مسابقه شما بپیوندند و برنده جوایز شوند. در نتیجه با استفاده از صفحات شرکت کننده فالوور جذب می کنید.

اسامی برنده ها را در هایلایت اینستاگرام وارد کنید. سعی کنید از کاور هایلایت اینستاگرام شیکی استفاده کنید. اگر نمی دانید کاور چیست پیشنهاد من این است که مقاله آموزش ساخت کاور هایلایت اینستاگرام را مطالعه نمایید. 


17. یک علامت آبی برای صفحه اینستاگرام خود دریافت خواهید کرد
اگر یک وبلاگ نویس شناخته شده یا یک برند محبوب اینستاگرام هستید، مطمئناً صفحات زیادی برای طرفداران اینستاگرام برای شما وجود دارد. به دلیل همین صفحه، شما فالوورهای بیشتری را از دست خواهید داد. به طور کلی، مخاطبین هنگام جستجوی صفحه شما همان صفحه را پیدا می کنند. سپس صفحه را با شما اشتباه می گیرند و آن را فالو می کنند. اما اگر در اینستاگرام تیک آبی دریافت کردید، هنگام جستجو به صورت رسمی در مخاطبین خود نشان داده می شوید. این امر تأثیر مستقیمی بر افزایش تعداد طرفداران اینستاگرام و افزایش اعتبار شما دارد.

 

18. وارد صفحه اینستاگرام اکسپلورر شوید
ارسال به صفحه اکسپلورر هدف اصلی بسیاری از صفحات اینستاگرام است. اما هدف اصلی از داشتن محتوا در اکسپلورر جذب فالوور است. چندین ترفند وجود دارد که می توانید از آنها برای قرار دادن محتوای خود در صفحه اکسپلورر و جذب فالوور استفاده کنید. این یک راه عالی برای افزایش فالوور اینستاگرام شماست.


19. خرید فالوور واقعی و فعال ایرانی در اینستاگرام
یکی از رایج ترین راه های افزایش فالوور اینستاگرام که در سال های اخیر بسیار مورد استفاده قرار گرفته است، خرید فالوور واقعی ایرانی اینستاگرام است. در واقع این روش روشی است که در آن کاربری که قصد افزایش فالوور را در یک لحظه دارد، تعداد فالوورهای موجود را پرداخت کرده و تعداد فالوورهای مورد نظر را خریداری می کند.


20. ایجاد دوره های آموزشی در اینستاگرام
در چند سال گذشته، اینستاگرام به یک پلتفرم عالی برای یادگیری دوره های مختلف تبدیل شده است. اگر روی فضای خاصی در اینستاگرام کار می کنید، یک پروژه آموزشی ایجاد کنید. مخاطبین برای شرکت و یادگیری در مورد آموزش های صفحه شما و پوسترهای دوره هیجان زده خواهند شد. این یکی از بهترین راه ها برای افزایش فالوور اینستاگرام است. از آنجا که دانش آموزان شما افزایش می یابد شما می توانید درآمد کسب کنید. شما می توانید مقالات دانش را منتشر و منتشر کنید. برای جلب توجه بیشتر به خود و صفحه، بهتر است دوره اول را به صورت رایگان ارائه دهید.



حرف آخر در مورد افزایش فالوور اینستاگرام
هر چقدر هم که اینستاگرام پیشرفت کند، الگوریتم آن تغییر می کند. اهمیت افزایش فالوورها کم نمی شود. از این رو شما همیشه در تلاش برای افزایش فالوور اینستاگرام خود هستید. اگر از نکاتی که برای افزایش فالوور اینستاگرام خود معرفی کرده ایم استفاده کنید، مطمئناً تفاوت زیادی در تعداد مخاطبین خود ایجاد خواهید کرد.

 

مشتاقیم نظرات ارزشمند شما را در رابطه با مباحث اینستاگرامی جویا شویم، لطفا ما را از نظرات گران بهای خود بهره مند سازید

منبع: افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

  • ۰۱/۰۴/۰۷
  • صحرا احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی