آموزش ها و ترفندهای اینستاگرام

آموزش ها و ترفندهای اینستاگرام (افزایش ممبر و فالو)

  • ۰
  • ۰

در ابتدا باید بدانیم که واژه (view) در اصطلاح عامیانه به معنای نمای ظاهری است، اما در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام به معنای بازدید تفسیر می‌شود. وقتی شما از محتواهای به اشتراک گذاشته در بستر اینستاگرام دیدن می‌کنید در واقع دارید همان عمل بازدید یا ویو را انجام می‌دهید که ما در این مقاله قصد داریم راجع به این اصطلاح پرکاربرد صحبت کنیم.

هر محتوایی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود دارای یک پارامتر مهم به نام ویو یا همان بازدید است. می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین معیار‌هایی که باعث تسریع در رشد کسب‌وکارهای مجازی می‌شود، قابلیت ویو (بازدید) در محیط اینستاگرام است. بالا رفتن ویو محتواهای اینستاگرام تنها به تعداد فالوورهای پیج‌ شما بستگی دارد؛ چرا که با بالا بودن تعداد فالوورهایتان، تعداد ویو یا همان بازدید از پیج و همین طور لایک پست ها به مراتب افزایش می یابد. تعداد ویوی دریافت شده برای یک پست را می توان به وسیله آنالیز اینستاگرام یا همان اینسایت (Insight) آن به دست آورد.

 

چرا خرید ویو پست اینستاگرام اهمیت دارد؟

خرید ویو پست اینستاگرام یکی از خدمات کاربردی است. خیلی از افراد در مورد اهمیت بازدید های دریافت شده‌ی یک پست اطلاعات زیادی ندارند و همین امر باعث می شود تا خدمات خرید ویو پست برای آنها خیلی مهم جلوه نکند. اما ما در این بخش قصد داریم تا به این موضوع بپردازیم و راجع به اهمیت آن توضیحاتی ارائه دهیم.

اگر اهل اینستاگرام باشید می دانید که نمایش پست چقدر در اکسپلور اینستا اهمیت دارد و می تواند به فالوور و لایک های شما بیفزاید. در صورتی که یک پست بتواند تعداد بازدیدهای مورد نظر اینستاگرام را کسب کند و همچنین پارامترهای دیگر را رعایت کند، اینستاگرام آن پست را به اکسپلور می فرستد.

در اکسپلور افراد زیادی این پست را می بینند و اگر برایشان جذاب باشد از پیج دیدن می کنند و در صورتی که آن را دوست داشته باشند اقدام به فالو کردن آن پیج می کنند و به این ترتیب شما می توانید فالوورهای خود را افزایش دهید.

 

شما می توانید از نرم افزار Quik برای ساخت ویدئوهای IGTV که در حال حاضر طرفداران زیادی دارد، استفاده کنید و تا می توانید محتوای جذاب تولید کنید.

جذب فالوور جدید با ورود به اکسپلور اینستاگرام

ورود به بخش اکسپلور را می توان یکی از مهمترین مزیت های استفاده از خدمات خرید ویو پست اینستاگرام ارزان و به طور کلی خرید بازدید اینستاگرام به شمار آورد. همانطور که گفتیم براساس الگوریتم اینستاگرام اگر پستی بازدید بالایی دریافت کند (در کنار سایر پارامترهای الگوریتم های اینستاگرام) می تواند به بخش اکسپلور راه پیدا کرده و در آنجا به وسیله ی افرادی به غیر از دنبال کننده هایش دیده شود. همین امر می تواند به این پیج کمک کند تا شانس افزایش تعداد فالوور بیشتر شود. در نظر داشته باشید می توانید برای رشد بیشتر و رفتن به اکسپلور از روش های دیگری مانند خرید ویو فیک پست اینستاگرام استفاده کنید.

توسعه کسب و کار و افزایش درآمد با خرید ویو پست اینستاگرام

مورد دیگری که به تبع ورود به اکسپلور اینستاگرام و افزایش تعداد فالوورها به وجود می آید چیزی نیست به غیر از بهبود کسب و کار و افزایش درآمدها برای آن. همانطور که می‌دانید فالوورها مهم ترین مسئله برای صفحات پابلیک هستند و در صفحه های بیزینسی اینستاگرام هم این امر به شدت مهم بوده و می تواند سبب بهبود کسب و کار شوند. اما چگونه؟ فالوورهای یک صفحه مشتریان بالقوه آن کسب و کار هستند. هنگامی که تعداد فالوورهای یک صفحه بیشتر می شود یعنی تعداد خریداران بالقوه آن افزایش پیدا می کند. حال این هنر آن بیزینس و کسب و کار است که محصولات و یا خدمات خود را به نوعی به این مخاطب ارائه کند که وی ترغیب به خرید شده و تبدیل به خریدار شود.

 

نکات مهم قبل از خرید ویو اینستاگرام

  • نکته ۱: شما باید قبل از خرید ویو اینستاگرام  از واقعی و در عین حال ایرانی بودن ویو اطمینان حاصل کنید زیرا ویوهای فیک به وسیله اینستاگرام قابل شناسایی هستند و در صورت شناسایی ممکن است برای صفحه تان مشکلاتی به وجود بیاید.
  • نکته ۲: دقت کنید که حتما خرید ویو ایرانی بخرید. توصیه به خرید ویو ایرانی به این دلیل است که بر اساس الگوریتم های اینستاگرام فالوورها و یا بازدید کننده های پیج می بایست در یک موقعیت مکانی باشند و در صورتی که این فالوورها اکثرا از کشورهای دیگری باشند، اینستاگرام فکر می کند شما اقدام به خرید فالوور فیک کرده اید و این امر می تواند حتی در برخی شرایط سبب بسته شدن صفحه ی شما و از دست رفتن آن هم بشود. پس بهتر است در هنگام خرید این دو نکته یعنی خرید ویو واقعی و خرید ویو ایرانی را در نظر داشته باشید.

در صورتی که قصد تهیه ویو واقعی اینستاگرام را دارید روی خرید ویو کلیک کنید

  • ۰۱/۰۴/۲۴
  • صحرا احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی