آموزش ها و ترفندهای اینستاگرام

آموزش ها و ترفندهای اینستاگرام (افزایش ممبر و فالو)

  • ۰
  • ۰

در ابتدا باید بدانیم فالوور واقعی کیست؟ فالوور واقعی به کسی گفته می شود که مانند شما اکانت واقعی دارد که شامل نام واقعی، عکس، ایمیل، شماره تماس، آدرس و ... است. فالوور واقعی ایرانی اکانت های فعال ایرانی هستند که بعد از اضافه شدن به پیج شما محصولات و کالای شما را بازدید می کنند و به مشتریان واقعی شما تبدیل می شوند. شما با خرید فالوور ارزان ایرانی و واقعی می توانید مشتریان بیشتری داشته باشید و فروش خود را به راحتی افزایش دهید. در نتیجه شما با توجه به فروش و سودی که بدست می آورید هزینه ای نکرده اید بلکه درآمد خود را نیز افزایش داده اید. 

یکی از مهمترین مولفه های این الگوریتم یکسان بودن موقعیت مکانی پیج و فالوورهای آن است. پس اگر شما برای خرید فالوور ایرانی فعال اینستاگرام اقدام کنید، از نظر الگوریتم اینستاگرام هم مشکلی نخواهید داشت و می توانید با خاطری آسوده کار خود را انجام دهید و با الگوریتم اینستاگرام هم درگیر نشوید.

 

از کجا فالوور واقعی بخریم؟ 

برای خرید فالوور ایرانی واقعی به سایت مناسب و معتبر نیاز دارید؛ زیرا خرید از جای نامعتبر ممکن است موجب ارائه فالوور فیک به جای فالوور واقعی به شما شود. مای ممبر در این مسیر تجربه زیادی دارد و مشتریان را از ارائه خدمات راضی نگه داشته است.

 در حال حاضر و با شرایط موجود، بازار فروش آنلاین محصولات و خدمات به شدت داغ است و صاحبان کسب و کارها سعی می کنند از هر پلتفرم آنلاینی استفاده کنند و محصولات خود را به دست مشتریان بیشتری برسانند. اینستاگرام از پلتفرم هایی است که مورد استقبال بیزینس های زیادی قرار گرفته است.

این بیزینس می تواند به راحتی محصولات خود را در فضایی ارائه کند که افراد در رنج سنی گوناگون در آن حضور دارند و البته از مشتریان احتمالی هستند. با کمی سنجش به این نتیجه می رسیم هیچ کسب و کاری نباید این فرصت را از دست بدهد و دلش را به فروش سنتی خوش کند.

 

محبوب ترین خدمات خرید فالوور ایرانی واقعی

 

خرید فالوور واقعی لایک زن

یکی از محبوب ترین خدمات خرید فالوور ایرانی واقعی را می توان خرید فالوور واقعی لایک زن به شمار آورد. این نوع از فالوورها علاوه بر این که بر آمار بخش Followers شما می افزایند و سبب اعتبار پیج می شوند، می توانند پست های شما را لایک کنند. قطعا از تاثیر لایک بر بیشتر دیده شدن پست های اینستاگرامی و رفتن به اکسپلور و ... اطلاع دارید. پس هنگامی که برای خرید فالوور واقعی و فعال ارزان اقدام می کنید که لایک زن باشند. در نتیجه می توانید روی آمار لایک های پیج خود حساب ویژه ای باز کنید و حتی پیج را در بخش اکسپلور ببینید. رفتن به اکسپلور خود مزیت مهم و ویژه ای است که باید در خرید فالوور واقعی فعال ایرانی ارزان در نظر بگیرید.

در اکسپلور اینستاگرام پست شما برای افرادی به نمایش درمی آید که فالوور شما نیستند ولی به حوزه کاری شما علاقمند هستند. به این ترتیب آنها می توانند پست شما را ببینند و اگر مورد علاقه آنها بود وارد پیج شما شوند. از اینجا به بعد همه چیز به حرفه ای بودن پیج شما بر می گردد. اگر طراحی و چیدمان پیج به شکلی حرفه ای انجام شده باشد، عکس ها جذاب باشند، محتوا مفید و کاربر پسند باشد و ... کاربر متقاعد می شود پیج شما را فالو کند. پس یکی از مهمترین مزیت های خرید فالوور ایرانی واقعی لایک زن را می توان علاوه بر رفتن به اکسپلور جذب فالوورهای جدید و ارگانیک به شمار آورد که در توسعه ارتقا پیج نقش بسیار مهمی را بازی می کنند.

خرید فالوور واقعی فعال ایرانی ارزان

وقتی صحبت از خرید فالوور ایرانی واقعی می شود بسیاری به دنبال دریافت خدماتی هستند که فالوورهای آن فعال باشند. به این شکل آنها با یک تیر دو نشان زده اند. هم فالوور خریداری کرده اند و هم فالووری در اختیار دارند که فعال است و می تواند برای پیج کاملا مفید عمل کند. اگر در اینستاگرام فعال باشید و با الگوریتم این اپلیکیشن آشنایی داشته باشید، می دانید فالوورهای فعال اهمیت بالایی دارند. در واقع می توان گفت بخش بزرگی از این الگوریتم به تعامل فالوورهای پیج باز می گردد.

پس اگر هنگام خرید، خدماتی انتخاب کنید که فالوور های فعال در اختیار شما میگذارند، می توانید از این نوع فالوورها و خدمات آنها بیشترین بهره را داشته باشید. نکته ای که در اینجا مطرح میشود سرعت اضافه شدن فالوور هاست. سعی کنید خرید خود را از خدمات دهنده ای انجام دهید که هم معتبر و حرفه ای باشد و هم ارائه خدمات آن از سرعت بالایی بهره مند باشد. همچنین برای اطلاع از قیمت ها و انتخاب ارزانترین سرویس برای خرید فالوور ایرانی واقعی می توانید از چندین خدمات دهنده قیمت بگیرد و سپس بهترین و قیمت مناسب ترین آنها را انتخاب کنید.

 

مزایای خرید فالوور واقعی فعال ایرانی

خرید فالوور ایرانی واقعی یکی از کارهایی است که می توانید برای افزایش تعداد فالوورهای پیجتان انجام دهید. اما مزیت این کار چیست؟

نخستین مزیتی که برای این کار مطرح می شود افزایش اعتبار پیج شماست. بسیاری از کاربران اینستاگرامی برای سنجش ارزش و اعتبار پیج تعداد فالوورهای آن را مدنظر قرار می دهند. پس در گام نخست با خرید فالوور ایرانی واقعی شما می توانید پیج خود را معتبر جلوه دهید و گوی سبقت را از رقیبانی که فالوور کمتری دارند بربایید. (هرچند افراد متخصص و حرفه ای در زمینه اینستاگرام می دانند که فالوور تنها ملاک نیست و خیلی راحت با خرید فالوور اینستاگرام واقعی و اصیل پیج ها می توانند این ارزش و اعتبار را بدست آورند. مثلا پیج تازه کار می تواند در همان ابتدا اقدام به خرید 50k فالوور کرده و خود را کاملا معتبر و پرطرفدار جلوه دهد.)

مزیت بعدی خرید فالوور ایرانی واقعی این است که engagement rate شما بالاتر می رود. فرض کنید شما اقدام به خرید خرید 50k فالوور کرده باشید، این فالوورها واقعی و فعال هستند و می توانند در پیج شما فعالیتی نظیر لایک کردن، کامنت گذاشتن، سیو کردن، به اشتراک گذاشتن و ... داشته باشند. همین امر سبب می شود نرخ تعامل پیچ شما بالا برود. شما می توانید از ابزارهایی مثل Iconosquare استفاده کنید و روی نرخ تعامل، عملکرد استوری ها و impressions نظارت داشته باشید. 

بالا رفتن نرخ تعامل با خرید 50k فالوور به الگوریتم های گوگل نشان می دهد که پیج شما محبوب و پرطرفدار است و مطالب آن کاربردی و سرگرم کننده هستند. در نتیجه اینستاگرام تصمیم می گیرد این پیج و پست آن را به اکسپلور بفرستد. حضور در اکسپلور می تواند به جذب فالوور ارگانیک کمک کند و تعداد فالوورها را افزایش دهد. شما می توانید بهترین نوع فالوورها و خدمات را برای پیج اینستاگرام خود انتخاب کنید و خیلی راحت آنها را از سرویس دهنده های معتبر دریافت کنید تا از این مزیت بهره مند شوید.

 

در صورت داشتن هر گونه سوال و مشاوره روی بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام کلیک کنید

  • ۰۱/۰۴/۲۹
  • صحرا احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی